יום שלישי, 20 בינואר 2009

סוף לליבני בשבוע סוף ?

דמותה המתחבאת של ציפי "אני אויר-אני טאפט" ליבני ב"שבוע סוף" הייתה הברקה סאטירית גדולה. כ"כ גדולה שרבים השוו את הנזק שהיא עושה לה לדן מרידור המתאדה בחרצופים.

שבוע סוף, תקשורת, עזה, מלחמה,אורי גוטליב,  ערוץ 2, ליבני, ציפי ליבני, טאפט, אויר, קדימה, אחרי כמה הופעות, גם הדמות, כמו ליבני עצמה נמוגה לה אל רצפת חדר העריכה. מאז זכינו להרבה נתניהו (די מוצלח), לא מעט ברק (ככה-ככה), ודום שתיקה ביחס לליבני.

מה כן היה לנו בזמן הזה? מלחמה בעזה - הפסקה לכאורה של קמפיין הבחירות - וציפי ליבני נתפסת על חם בחוג בית ("קפצתי על הדרך..") של קדימה בתל אביב. בין הנוכחים שחיכו לה כמה שעות היה גם - אופס... - אורי גוטליב, מנחה "שבוע סוף".

האם אנשי "שבוע סוף" נבהלו כ"כ מההצלחה של הדמות שהחליטו להקריב את הסאטירה על מזבח הפוליטיקה ?

אז גוטליב והחבר'ה - שימו בקלפי מה שאתם רוצים - אבל שימו לנו חזרה את ליבני.

סבבה?? סבבה!!


קישור לוידאו ביו-טיוב
שווה קריאה חדש-הוט

5 תגובות:

  1. גוטליב!! תחזיר אותי!!

    השבמחק
  2. אותי הטאפט הזה דוקא לא הצחיק, אפילו מביך קצת.

    השבמחק
  3. ואללה?? דווקא אותי קרע

    עם הזוית של הראש - והאזכור האין סופי של "הייתי במוסד"....

    כאילו (או בעצם לא כאילו..) היא לא עשתה כלום מאז..

    השבמחק
  4. שבוע סוף פשוט לא מצחיק

    השבמחק
  5. שבוע סוף באמת לא מצחיק וגוטליב גרוע. וכנראה גם מושחת.

    השבמחק