יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

תנו בעיטה בבטן לריאלטי - בחרו באנטי-גיבור - הצביעו לאיתי מהאח הגדול

הפוסט הזה חורג מהנושא הכללי של הבלוג - אבל היי זה הבלוג שלי - אז מותר לי...

בשנים האחרונות הטלביזיה המסחרית שוברת שיאי רדידות ואקסהביזיוניסטיות. מ"הישרדות" ל"מפרץ האהבה" הריאלטי ממלא כל פינה, ואנחנו זוכים ל"גיבורים " חדשים שמפלסים את דרכם בתככנות וחושפנות.
לא עוד עבודה קשה ויצירה תרבותית ואמנותית הם המפתח אלא דקות תהילה אל מול המסך. את אדם ברוך ורות קלדרון החליפו דנה ומשה מלצר חולון.

בשקט בשקט צמח לו באח הגדול אנטי-גיבור חדש. הוא לא עסוק בקומבינות ותככים, לא מסית נגד החברים, לא מפזז בביקני לא מייצר דרמות רגשניות ואפילו לא מדבר בחרוזים דבילים.
אבל הוא כן עוזר לחברים, תומך בהם, מנקה ושוטף ותמיד שם בשביל כולם.
איתי הוא אנחנו - האנשים הרגילים - שלא מתביישים להיות טובי לב לפעמים, שלא הופכים את החיים שלהם לתהלוכת סטריפטיז מתמשכת ושלא מוכרים את נשמתם בשביל עוד שבריר פרסום.

נצחון לאיתי - האנטי-גיבור - יהיה נצחון לשפיות ונצחון לכולנו - ותחילת הדרך לשיפור מצבה של הטלביזיה והתרבות הישראלית.

בשבע עיניים יכול לדמיין את פניהם של קברניטי קשת כשהזוכה בגמר הגדול יהיה איתי - בהחלט שווה SMS....

הצטרפו לקבוצה בפייסבוק
שווה קריאה חדש-הוט

18 תגובות:

  1. רעיון גדול!! מצטרף!!

    השבמחק
  2. אל תבלבלו את המוח

    השבמחק
  3. איתי ראוי!! וכל מילה אחרת מיותרת!!

    השבמחק
  4. לא מסכימה לחלוטין. איתי הוא אדם ללא חוט שדרה. בדיוק כפי שרמזה / אמרה לו שפרה.
    אם מגיע למישהו לזכות, הרי זו שפרה.

    השבמחק
  5. אולי איתי הכי נורמלי שם אבל אם הוא יזכה זה לא יתן לשפרה שום מכה. אם יוסי יזכה היא תראה בדיוק כמה היא שוה. וגם חבל על הכסף להצביע לאיתי הכסף ילך לפח רובם או יוסי או שפרה ומבין שניהם עדיף את יוסי משפרה שבכל הזדמנות ניגחה את הדת ודיברה שטויות בקצב של אוטוסטרדה

    השבמחק
  6. איזה בחירה לדעתכם תיתן את הבטירה הכי גדולה לריאליטי ??

    השבמחק
  7. לא אכפת לי מי יבחר. אם אני בוחר באיתי מה עשיתי בזה? אני הרי שולח SMS, ולא בא לי לעשות את זה. אני לא רוצה לתגמל את מי שעושה מניפולציות רגשיות גם על מי שהאח הגדול אינו מעניין לו את קצה הציפורן. הדרך הכי טובה להיאבק בריאליטי היא לא לצפות בו.

    השבמחק
  8. רק בובליל! כי זה פרצופנו האמיתי! ככה אנחנו נראים בכביש ברחוב במטוס באנטליה בסופר בקופ"ח בתאילנד לוס אנג'לס וכו' וכו'...
    מי שנגעל או רוצה לשנות את פנינו ואת העתיד שיתרכז בחינוך ובשמירה ואכיפת החוק!..
    יוסי בובליל הוא הכוכב האמיתי וזה שמגיע לשיפרה שלא מדברת עם אף אחד אלא "מסבירה" לכולם..מגעיל אותי יותר.האותנטיות הלבנטינית הרדודה עושה את זה לכולנו גם ל 5% שנגעלים.
    10 סימוסים לאשקלוני ממני.

    השבמחק
  9. מי זאת רות קלדרון??

    השבמחק
  10. רות קלדרון היא אש תרבות ישראלית ותיקה ומעניינת וממקימת מכללת עלמר

    עוד עליה כאן

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%9C%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9F

    השבמחק
  11. כל עניין הזכייה מייצג אותנו באופן אישי:
    אני לא חושב שיש מקום לאדם כ"כ מלוכלך לזכות.
    בכל מקרה הקרב בין שניים:
    יוסי ועינב בובליל- הוכיחו ששכל הוא לא דבר כ"כ חשוב.
    שיפרא - אומנם הייתה דיי מעצבנת בהתחלה, אבל אח"כ הבנו שהיא הייתה מאוהבת בצבר וכשהוא הלך- היא באמת התחילה לשחק. ולדעתי היא היחידה שאכן הוכיחה את עצמה ופעלה באופן דומוקרטי וכמובן עם לא מעט שכל.
    איתי ולאון- הם שניהם חמודים, תמימים אבל לא באמת עשו משהו שאכן מגיע להם לזכות.
    בוא נגיד את זה ככה- הרייטינג ממש לא נבע מהם אלא ממאבק הכוחות בין הבובלים לבין הפרידמנים.

    השבמחק
  12. אני רק בעד איתי זיו
    אסור לתת לבובלים לנצח
    אסור!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  13. אסור לתת לבובלילים לנצחח!!!!!!
    פשוט לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    גועליים תת רמה

    השבמחק
  14. מצטרף בגדול. איתי הוכיח חכמה, עמוד שדרה, לא נגרר למריבות, היה חכם ולא צודק. תיחזק את כל הפרזיטים.כולם היו זקוקים לו. אין עוד מלבדו. בעיניו השיגרה היא ברוכה. להטוטן במקצועו ובאישיותו. מתחת לצניעות הבחור רציני וראוי. אם הייתי לאוניסט.... הייתי שוכב/בוחר איתי.

    השבמחק
  15. למה? לדעתי הוא אמיתי ומתוק
    לא פגע באף אחד וכולם אוהבים אותו

    השבמחק
  16. הסטירה הכי גדולה לריאליטי תהיה אם כולנו לא נצפה בעיקר בפרק הגמר הדבילי הגדול.
    אולי תתעשתו סוף סוף ואל תצפו בדבר חסר התרבות הנחות הזה.
    ואולי סוף סוף ננצח את תת הרמה הפושה בטלויזיה שלנו לאחרונה.

    השבמחק
  17. ואני חושב שרננה רון היא דמות פיקטיבית חסרת חוט שדרה והיא בכלל לא שולחת סמסים לאף אחד.

    השבמחק
  18. מפגרים... אלק סטירה לריאלטי, חחח
    הרי עצם ההצבעה שלכם, ולא משנה למי, אתם משלמים לריאלטי, נראה לכם שאיכפת להפקת התכנית ממי שיזכה בסוף? איכפת להם רק לקבל את הכסף... ואתם משלמים להם כמו גדולים
    מעפנים!

    השבמחק