ב-YNET מפרסמים כתבה תחת הכותרת "ערוץ 9 רוצה לנגוס בתקציב הפרסום של ערוץ 10".
עיקר הדברים - קמפיין של ערוץ 9 למפרסמים שנועד לשכנע כי תמהיל של ערוץ 2 וערוץ 9 אפקטיבי יותר מתמהיל של ערוץ 2 וערוץ 10.
המלחמה ארוכת הימים בין YNET וקבוצת ידיעות לערוץ 10 ידועה ומפורסמת. וכוללת הסרת (והחזרת...) תכניות ערוץ 10 ממדריך הטלביזיה, התעלמות מתכניות, "כתבות תחקיר" וכיוצא בזה.
בשורשי המלחמה נמצאת כמובן מלחמת המשפחות השולטות בתקשורת הישראלית. על מפת השליטה, הבעלויות הצולבות, והקשרים בין תקשורת להון (וגם שלטון) יש מקום להרחיב בפוסט מיוחד. נציין רק בקצרה כי ידיעות אחרונות וחלקים מערוץ 2 קשורים בקשרי בעלות.
כך הופכת הצהרת כוונות שיווקית של ערוץ 9 לכתבה ב YNET שרושם לעצמו עוד סכין קטנה בערוץ 10.
יום רביעי, 10 בדצמבר 2008
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה