יום חמישי, 25 בדצמבר 2008

ארץ נעדרת

אחרי פמפום אין סופי נבחרת ארץ נהדרת חזרה למרקע.

כמו הפתיח - כך גם רוב הבדיחות היו ממוחזרות והתכנית כולה שמרה על רמה בינונית למדי. כשמערכון "ישכור" על גלעד שליט בולט בנועזותו.

בשבע עיניים צפה בעניין ביבוא עולם הפרידמן-בובליל לפוליטיקה. בפאנל מיוחד יושב לו נתניהו בצד אחד וליבני = שיפי (האמיתית רק בלי המסרגות) יושבות בצד שני - כמו איזה תאומות שהופרדו בלידתן. לאורך כל התכנית ביקרנו בסלון הפילוסים שהם כמובן אוהדי בובליל = נתניהו

אז קשת אנחנו אולי בובלילים - אבל בין אזעקה לקסאם אנחנו מבינים "רמזים דקים". ליבני היא הבחירה "השפויה והראויה" וכמו באח הגדול היא תנצח את נתניהו הבובליל.

אנחנו כבר מסמסים לקלפיות.

שווה קריאה חדש-הוט

4 תגובות:

  1. לא הייתי עושה מזה קונספירציה.
    הנטייה של סאטירה היא לתמוך באנדרדוג, ובמקרה הזה, לפחות לזמן השידור של הפרק של השבוע שעבר, האנדרדוגים הם לבני וברק, והם קיבלו באופן יחסי יחס טוב יותר מביבי.
    הנטייה הכללית של תכניות הסאטירה נגד ביבי היא גם כן מובנת, כי ביבי הוא אחד שמשתמש בתקשורת לצרכיו בצורה המניפולטיבית ביותר מבין הפוליטיקאים והדבר הטבעי ביותר הוא להיכנס בו דרך התקשורת.

    השבמחק
  2. אוריש

    לא ממש הבנתי או מסכים
    סאטירה אמורה אם כבר להכנס יותר בממשלה ולא באופוזיציה

    אם אתה טוען שהכניסה בביבי היא כיוון שהוא משתמש יותר בתקשורת - הרי לטעמך הכניסה בו היא אכן מגמתית ולא מקרית - כפי שטוען הפוסט

    ואגב - כיום השימוש המאסיבי ביותר של התקשורת הוא ע"י לבני - ומפעילי הבובות שלה אדלר וארד - דווקא נתניהו וברק מופיעים הרבה פחות ובפחות חיוב

    בכל מקרה ראיתי את התכנית והיא ממש ממש לא נראתה תמימה

    השבמחק
  3. אני מסכים שנכנסו בביבי אישית וימשיכו להכנס בו מהסיבות שציינתי.
    ההבדל בין התנהלות אדלר-ארד-לבני בתקשורת לבין התנהלותו של ביבי, הוא שביבי כל כך תופס מעצמו שהוא מתנהג כמו שחקן שמאלתר מעבר למה שכתוב בתסריט. את התסריטים כותבים אנשים מאוד מתוחכמים והיהירות של ביבי גורמת לשטיקים שלו להיראות שקופים. לבני, לעומתו, כנראה מבצעת את התסריט כפי שהוא ויוצאת יותר טוב.

    השבמחק
  4. זה בהחלט אבחנה מעניינת ועם לא מעט אמת

    אגב - לפי זה בואו נבחר ישירות במושכי החוטים - אדלר-ארד - לראשות הממשלה - במקום בבובה ציפי

    השבמחק